הכירו את הצימרים המיוחדים ביותר בצפון

תוכן עניינים

מחפשים צימרים בצפון שהם מיוחדים, מפנקים ומומלצים ביותר? הגעתם למקום הנכון.

אם אתם רוצים לצאת לחופשה מפנקת בארץ, ומחפשים צימרים בצפון שנחשבים לאיכותיים ומומלצים ביותר – אתם חייבים להכיר את 3 הצימרים הבאים.

1. ולדמנס

היכן? בקצה של כפר ורדים, השוכן בגליל המערבי. במקום נוף הררי ירוק, מרגיע ועוצר נשימה, ומגוון אטרקציות כמו יקבים, מחלבות, מסעדות, ברים, טיולי ג'יפים, או רכיבה על סוסים. ובקרבת האזור מגוון מקומות שאפשר לטייל בהם, כמו חופי אכזיב, שביל נורמן, אגם מונפורט ונחל כזיב. בנוסף תוכלו ליהנות מבירת בוטיק קרה באווירה ייחודית ומול נוף מרהיב, במבשלת "בירה מלכה", שנמצאת בקיבוץ יחיעם הקרוב.

מה במתחם? שתי סוויטות פרטיות ויוקרתיות, המעוצבות באופן מפואר וחדשני, ומתאימות לזוגות ולמשפחות. בכל סוויטה תמצאו חדר שינה גדול עם מיטה מרווחת, מטבחון מאובזר, חדר רחצה מפנק, מכונת אספרסו חדשנית, טלוויזיה עם חבילת ערוצים מלאה של HOT, ממיר מקליט הכולל ספריית סרטים עשירה, ובריכה מחוממת גדולה ומפנקת. באחת הסוויטות גם ג'קוזי ספא מפואר ומרשים. ומחוץ לכל סוויטה גן פרטי מטופח עם פינות ישיבה, שכיף לשהות בו. במתחם מציעים גם טיפולי ספא וארוחות בוקר או ארוחות שף בתוספת תשלום.

2. קסם השני

היכן? במושב רמות, הנחשב לאחד המקומות התיירותיים הפופולאריים ובעלי הנוף היפה ביותר בישראל, ונמצא במרחק 5 דקות נסיעה מחופי הכנרת. צימרים בצפון "קסם השני" מציעים חווית אירוח כפרית, בלוקיישן מדהים ביופיו, ובקרבת מקום למסעדות, אטרקציות ומקומות בילוי.

מה במתחם? שלוש בקתות עץ פרטיות ומרהיבות ביופיין, הבנויות בשיטת Open-Space, והמוסתרות ומופרדות אחת מהשנייה על ידי גן מטופח וצמחייה עשירה. בכל אחת מבקתות העץ המיוחדות תמצאו עיצוב כפרי שמתמכרים אליו בשניות, ג'קוזי פנימי גדול ומפנק, ומרפסת פרטית עם ג'קוזי גדול נוסף המשקיף לנוף יוצא דופן ומרהיב. בנוסף, אפשר להזמין ארוחת בוקר עשירה או עיסוי מקצועי בתוספת תשלום.


3. סיאלו – CIELO

היכן? במושב עין יעקב, השוכן בגליל המערבי. באזור יש המון פעילויות במרחק נסיעה של כמה דקות בודדות, כמו ראש הנקרה, גני הבהאיים, מבצר יחיעם, וכמובן חופי ים, בתי קפה ומסעדות ומתחמי בילוי וקניות.

מה במתחם? סוויטה פרטית מרווחת, חדשה ומפנקת, המתאימה לזוגות ולמשפחות ומעוצבת באופן מודרני, יוקרתי ועשיר, בגווני לבן. בסוויטה חדר שינה עם מיטת קינג סייז ומזגן, ג'קוזי ספא זרמים גדול ומעוטר הנמצא מול המיטה, מסך LCD ענק, מערכת קולנוע ביתית, מטבחון מאובזר באופן מלא, חדר רחצה עצום ומפנק, פינות ישיבה, ובריכה מחוממת גדולה ומקורה מאבן, המתאימה לציבור הדתי ובטיחותית עבור ילדים. ובחצר תמצאו גם מדשאות מטופחות, תאורת גן לילית, טלוויזית LCD עצומה 65 אינץ', מנגל, ערסלים ומיטות שיזוף.

רוצים למצוא צימרים מומלצים נוספים בצפון? היכנסו לאתר צימרטופ.

 

מדריך לבחירת מיטות קומותיים

לפני רכישת מיטות קומותיים לילדיכם, דאגו למדוד את החלל בו יוצבו המיטות. אתה רוצה להבטיח שיהיה מספיק מקום למיטות הקומותיים ושהן יכולות להשתלב בנוחות בחדר מבלי להרגיש צפופים.

וילה

להתפנק עם וילות יוקרה בפאפוס

ברוכים הבאים לפאפוס, עיר חוף מדהימה השוכנת בחוף הדרום מערבי של קפריסין. פאפוס, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, הנופים הציוריים והשמש לאורך כל השנה, הפכה ליעד מבוקש עבור אלה המחפשים אורח חיים יוקרתי. בין אם אתם מחפשים וילה מהממת או דירה מפוארת, פאפוס מציעה שלל נכסים מעודנים למכירה שבוודאי ירתקו את החושים שלכם.

VILA

אמנות ודרכי ניקיון למגורי וילות יוקרה

כשזה מגיע למגורים בווילות יוקרתיות, אחד ההיבטים המכריעים ביותר שמייחדים אותם הוא הניקיון ללא דופי שלהם. מחדרי שינה בתוליים ועד חדרי רחצה נוצצים, הניקיון משחק תפקיד חיוני ביצירת חוויה בלתי נשכחת לאורחים. במאמר זה נעמיק באמנות הניקיון ללא רבב וכיצד היא מעלה את חווית המגורים בווילה היוקרתית.

SITE ROAD

חשוף את יעדי החופשה האולטימטיביים עם שלטי חוצות מושכים את העין!

בכל הנוגע לתכנון חופשה, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא בחירת היעד המושלם. עם כל כך הרבה מקומות מדהימים לחקור, זה יכול להיות מכריע להחליט לאן ללכת. כאן נכנסים לתמונה שלטי חוצות מושכי עין. הפרסומות הגדולות מהחיים הללו נועדו למשוך את תשומת הלב שלך ולהציג את מקומות החופשה הטובים ביותר ברחבי העולם. אם אתם מחפשים השראה לחופשה הבאה שלכם, המשיכו לקרוא כדי לגלות כיצד שלטי חוצות יכולים לעזור לכם לחשוף את יעדי החופשה האולטימטיביים!