מלונות מובילים בניו יורק

תוכן עניינים

אתם לפני הגשת ויזה לארה"ב, נוסעים לטיול קצר בארצות הברית, הוצאת ויזה לארה"ב זה מסובך וארוך? אל דאגה, תכירו את הטופס- esta!

אם חשבתם שהקורונה חיסלה את ניו יורק ואת הוויזות לארה"ב. טעיתם! ניו יורק חיה ובועטת ומלונותיה מפתים מתמיד. העיר שיש בה הכל מהכל וגם ויזה זה לא סיפור מסובך כל כך. מתחילים בתהליך הגשת ויזה לארה"ב ומשם ממריאים.

 

אמרנו הגשת ויזה לארה"ב? בואו נקל עליכם.

ארה"ב מאפשרת לאזרחיהן של 39 מדינות, להיכנס אל שטחה לתקופה של עד 90 ימים, אם לצרכי עסקים או תיירות, ללא צורך בהגשת והנפקת ויזה. כל אדם הנכנס תחת אפשרות זו של ממשלת ארה"ב מחויב, על אף שאינו מבצע הגשת ויזה לארה"ב, כן להגיש טופס esta מאושר ויזה. מדובר במערכת אלקטרונית לאישור מטיילים שפיתחה ממשלת ארה"ב. פרט זה חשוב מאוד לדעת, שכן חובה טופס esta מאושר לכל תושב המדינות האלו שנכנס לארה"ב במסגרת ההסדר וללא הגשת ויזה. לרבים מהישראלים דרכונים כפולים ומדובר בנושא חשוב.

 

סיימנו עם הגשת הויזה ועכשיו יש לנו קצת זמן לטייל, אז בואו לנגוס בתפוח הגדול

כשמבקרים בעיר ניו יורק קשה לבחור מיקום מצוין למלון כי לכל מיקום יש את הייחודיות שלו ובכל את הצלחנו למצוא ולרכז עבורכם רק חלק קטן מאוד מהמלונות המובילים בניו יורק, כדי שבפעם הבאה שתנחתו שם, תדעו בדיוק לאן ללכת. ישנם עוד מלונות רבים וטובים, מיוחדים ונפלאים אחרים וזה חשוב שתדעו.

 

The Peninsula New York  

מלון עם מיקום מושלם על השדרה החמישית. מדובר בשיא של פאר והדר. מלון סופר אקסקלוסיבי, מוקפד עד לפרטים הקטנים ביותר וברמה הגבוהה ביותר. מלון עם מגוון שירותים, הן למגיעים לעיר לצרכי עסקים והן לאלו שמגיעים כדי להתפנק. המחיר כמובן בהתאם.

 

The Ritz-Carlton New York, Central Park 

השם אומר הכל. המלון הזה הוא כל מה שהעזתם לדמיין ועוד. המיקום הנהדר מול הסנטרל פארק, כשבנוף רואים את פסל החירות. אחת מסמליה הבולטים של העיר. מלון מוקפד מכל הבחינות. החדרים מפנקים ומרווחים ועצם השהות בו היא כבר חוויה.

 

Baccarat Hotel New York 

מלון שמעוצב בסגנון יוקרתי ומספק הפוגה קצת שונה מהעיר הגדולה. המנות המוגשות במלון מיוחדות ועריבות לחיך, הבריכה הפנימית המרגיעה, חדר הכושר המאובזר, כל אלו הופכים את המלון לחוויה לכשעצמה.

 

ולסיכום הגשת ויזה לארה"ב, טופס esta

לפני שאתם נוחתים בתפוח הגדול, טפלו בהגשת הויזה לארה"ב ובמידה ואתם בעלי דרכון נוסף לישראלי שברשותכם, כדאי וחשוב לבדוק את נושא הגשת טופס esta. לאחר שהגשת וקבלתם את הויזה, תנחתו בניו יורק, תטרפו אותה ותהנו בכל רגע.

המלונות שסקרנו הם קצה קרחון האקסקלוסיביות הניו יורקית וכדאי לבקר בהם, גם אם לא מתארחים בהם.

טיסה נעימה.

 

מדריך לבחירת מיטות קומותיים

לפני רכישת מיטות קומותיים לילדיכם, דאגו למדוד את החלל בו יוצבו המיטות. אתה רוצה להבטיח שיהיה מספיק מקום למיטות הקומותיים ושהן יכולות להשתלב בנוחות בחדר מבלי להרגיש צפופים.

וילה

להתפנק עם וילות יוקרה בפאפוס

ברוכים הבאים לפאפוס, עיר חוף מדהימה השוכנת בחוף הדרום מערבי של קפריסין. פאפוס, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, הנופים הציוריים והשמש לאורך כל השנה, הפכה ליעד מבוקש עבור אלה המחפשים אורח חיים יוקרתי. בין אם אתם מחפשים וילה מהממת או דירה מפוארת, פאפוס מציעה שלל נכסים מעודנים למכירה שבוודאי ירתקו את החושים שלכם.

VILA

אמנות ודרכי ניקיון למגורי וילות יוקרה

כשזה מגיע למגורים בווילות יוקרתיות, אחד ההיבטים המכריעים ביותר שמייחדים אותם הוא הניקיון ללא דופי שלהם. מחדרי שינה בתוליים ועד חדרי רחצה נוצצים, הניקיון משחק תפקיד חיוני ביצירת חוויה בלתי נשכחת לאורחים. במאמר זה נעמיק באמנות הניקיון ללא רבב וכיצד היא מעלה את חווית המגורים בווילה היוקרתית.

SITE ROAD

חשוף את יעדי החופשה האולטימטיביים עם שלטי חוצות מושכים את העין!

בכל הנוגע לתכנון חופשה, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא בחירת היעד המושלם. עם כל כך הרבה מקומות מדהימים לחקור, זה יכול להיות מכריע להחליט לאן ללכת. כאן נכנסים לתמונה שלטי חוצות מושכי עין. הפרסומות הגדולות מהחיים הללו נועדו למשוך את תשומת הלב שלך ולהציג את מקומות החופשה הטובים ביותר ברחבי העולם. אם אתם מחפשים השראה לחופשה הבאה שלכם, המשיכו לקרוא כדי לגלות כיצד שלטי חוצות יכולים לעזור לכם לחשוף את יעדי החופשה האולטימטיביים!