מילוי טופס ETIAS לאירופה – טיפים ועצות

תוכן עניינים

אנחנו הישראלים התרגלנו שכאשר מדובר על נסיעות עסקים או תיירות לאירופה, אין שום פרוצדורה ושום עניין בכניסה לאותן מדינות. מאז ומתמיד אירופה הייתה פתוחה בפנינו ללא כל אשרת כניסה מיוחדת. בשנת 2024 כל מה שהכרנו על כניסה לאירופה עומד להשתנות.

הכירו את השחקן החדש בשוק – טופס ETIAS, אשרת הכניסה החדשה שלכם לאירופה. במהלך שנת 2024 נראה שאותן תקנות חדשות ודאיות להיכנס לתוקף.

לדברים חדשים אמנם קשה קצת להתרגל בהתחלה, אך אין מה לחשוש. טופס ETIAS הינו טופס ברור, קל, ונוח למילוי. הכל נעשה בצורה אינטרנטית וזרירה.

הוסיפו לקרוא עבור טיפים ועצות חשובים כדי שתוכלו להכיר את הויזה החדשה לאירופה, רגע אחד לפניי כולם.

 

מה עומד מאחוריי שינוי ההתנהלות האירופית ביחסה לכניסה של זרים?

מדינות אירופה נכנסות גם הן להלך הרוח הכללי בעולם אשר מבקש לוודא כניסה בצורה יותר מבוקרת של אזרחים זרים למדינתה. גלי ההגירה המסיבית שחווה אירופה בעשורים האחרונים מותירים אותה ללא כל ברירה, אלא ליצור מערכת מגן מבוקרת.

ויזת ETIAS החדשה לאירופה מאגדת תחתיה 30 מדינות אשר חברות באמנת שנגן. אמנת שנגן הינה אמנה בין אותן 30 מדינות אירופאיות אשר נחתם בשנת 1985. אותו הסכם מבקש ליצור אחידות ועמידה משותפת אל מול אתגרים כדי לאחד את אירופה לכדי יבשת חזקה ומגובשת.

באותו הסכם נחתמו נהלים הקשורים במעבר חופשי של אזרחים בין מדינות אמנת שנגן וכיום מבקש האיחוד להביא לפועל גם את הויזה החדשה – טופס ETIAS אונליין.

 

איך טופס ETIAS עומד להיראות?

ראשית, כפי שכבר צוין, מדובר על טופס אינטרנטי, מה שהופך את כל הסיפור הזה קל ופשוט.

לא מדובר על הליך הוצאת ויזה כפי שאנחנו מכירים מהליך הוצאת ויזה לארצות הברית (שגם הוא עתיד לשנות את פניו ביחס לישראלים בקרוב). לא מדובר על קביעת תור לשגרירות, עמידה בתורים וכדומה.

טופס ETIAS אשר יהווה במהלך שנת 2024 ויזה לאירופה לישראלים, הינו פשוט וקל והכי חשוב – זריז ויעיל.

את הטופס ממלאים, שולחים ומחכים לתשובה במייל.

קיים פלוס מועיל במיוחד – את הטופס ניתן יהיה למצוא גם בשפה העברית באתר האינטרנט. היכנסו ללינק ומצאו טופס ETIAS גם בשפה העברית, רק כדי להקל עליכם עוד קצת.

 

מה יידרש מכם בעת מילוי הטופס?

טיפ חשוב שניתן לכם היום, הוא להתכונן עם כל הפרטים האישיים שלכם טרם ניגשתם למלא את הטופס.

משרדי החוץ האירופים ידרשו מכם בטופס בעיקר רשימה של פרטים אישיים:

מספר זהות, מספר דרכון, כתובת, פרטי התקשרות וכדומה.

בנוסף, ייתכן ויידרש מרוב המגישים גם רקע והסיבות להגעתם לאירופה, ובין היתר גם מניעים.

ידרשו גם פרטים כמו:

היסטוריית נסיעות לאירופה, היסטוריית תעסוקה, לעיתים דוח משטרתי, סיבות ומניעים להגיע לאירופה וכו'.

אין מה לחשוש, לא מדובר על פרטים יותר מידי מדוקדקים, פשוט מבקשים הם להבין את רקע ההגעה שלכם למדינה ולוודא שהם בולמים הגירה לא רצויה.

 

מה מקנה לכם ויזת ETIAS למדינות שנגן?

ויזת ETIAS החדשה אשר תתפוס מקום במהלך 2024, תהיה בתוקף בכל 30 מדינות שנגן. בין מדינות שנגן שכולכם מכירים: שוויץ, צרפת, ספרד, יוון, פולין ועוד.

ברגע שתגישו ויזה למדינה ספציפית אחת ותקבלו אישור, תוכלו לנוע בין המדינות השונות בצורה חופשית ואין צורך להגיש וויזה נפרדת לכל מדינה אותה אתם מתכננים לבקר.

הוויזה מקנה אשרת כניסה לצורכי תיירות או עסקים.

מדריך לבחירת מיטות קומותיים

לפני רכישת מיטות קומותיים לילדיכם, דאגו למדוד את החלל בו יוצבו המיטות. אתה רוצה להבטיח שיהיה מספיק מקום למיטות הקומותיים ושהן יכולות להשתלב בנוחות בחדר מבלי להרגיש צפופים.

וילה

להתפנק עם וילות יוקרה בפאפוס

ברוכים הבאים לפאפוס, עיר חוף מדהימה השוכנת בחוף הדרום מערבי של קפריסין. פאפוס, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, הנופים הציוריים והשמש לאורך כל השנה, הפכה ליעד מבוקש עבור אלה המחפשים אורח חיים יוקרתי. בין אם אתם מחפשים וילה מהממת או דירה מפוארת, פאפוס מציעה שלל נכסים מעודנים למכירה שבוודאי ירתקו את החושים שלכם.

VILA

אמנות ודרכי ניקיון למגורי וילות יוקרה

כשזה מגיע למגורים בווילות יוקרתיות, אחד ההיבטים המכריעים ביותר שמייחדים אותם הוא הניקיון ללא דופי שלהם. מחדרי שינה בתוליים ועד חדרי רחצה נוצצים, הניקיון משחק תפקיד חיוני ביצירת חוויה בלתי נשכחת לאורחים. במאמר זה נעמיק באמנות הניקיון ללא רבב וכיצד היא מעלה את חווית המגורים בווילה היוקרתית.

SITE ROAD

חשוף את יעדי החופשה האולטימטיביים עם שלטי חוצות מושכים את העין!

בכל הנוגע לתכנון חופשה, אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא בחירת היעד המושלם. עם כל כך הרבה מקומות מדהימים לחקור, זה יכול להיות מכריע להחליט לאן ללכת. כאן נכנסים לתמונה שלטי חוצות מושכי עין. הפרסומות הגדולות מהחיים הללו נועדו למשוך את תשומת הלב שלך ולהציג את מקומות החופשה הטובים ביותר ברחבי העולם. אם אתם מחפשים השראה לחופשה הבאה שלכם, המשיכו לקרוא כדי לגלות כיצד שלטי חוצות יכולים לעזור לכם לחשוף את יעדי החופשה האולטימטיביים!